Lalala!

Hallå bloggeen!! just nu är det Wilma som är bakom skärmen!! ange åkte hem för typ 3 timmar sen men nu har jag nyss bakat och vad gör man sen när man har bakat.. jaa så klart smakar man. vad tror ni att jag har jort för något gott då? :) Jaha när jag skrev ett kort inlägg han jag inte skriva så mycket för att vi skulle rida och angelickan var ju tvungen att typ vara hemma där vi 12 för hon skulle slava haha nee men hon skulle städda och känna Many! jaja

ja juste igår kväll så var jag hos ange rätt så länge och hoppade happode typ 1 meter woow! haha men nee det var ju ett tag sen man hoppade 1 meter!! sen var vi lite med Kim? ;) osv

sen for vi hem till mig och badade birkis och bilder kommer sen badet hahaha! och det är inte så sötta bilder utan det är sjukt sweet bilder! hihih ja sen var vi ju ute Med Det lilla MUMMINTROLLET! haha  och fik nåra riktigt sööta bilder! när han har flis täke och när han hoppar haaha sen sov angelican hos mig hahah hade GRYMT roligt!

//Wilmaan<3


   Snygg jag var!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0