Veckan! :)

     Hallå Wilmis här! har inte bloggat på länge men! jag tävlade ju i lördags har aldrig gåt så DÅLIGT! men ja det kommer ju fler tävlingar! så det var så länge sen jag hade ridit dressyr så ja men det kommer fler tävlingar! jag har ridit kanska mycket!  har ridit med ange rätt så mycket hon sov hos mej på söndag! sen vard jag på kalass hos en kommpis som heter Alice och det var jätte roligt! vi hade nå tävlingar! ja Osv. sen på söndag så var jag på kalass igen och då var jag på miriss kalass på laser game och det var grymt kul! om ni vill ha kalass så ha därr det var asss roligt! haha! ♥♥♥♥♥♥♥ på måndga så red jag med ange gick bara bra! ja sen gick jag in och åt sen så gick jag och kolla på ange när hon red! Tisdag: ja igår så tog  jag det lite chill! men ange följde mej efter skolan och då red vi! det var ju som vanligt roligt!hehe♥♥ Jaha då kom vi till idag! ja Miranda och Julia har följt mej efter skolan! och sen hemmta vi up ange på skolan! och när vi kom hem så gick vi och åt en kakka som mamma hade jort! som var super god! och angelica fick rida idag för jag hade inte hunit och det såg super finnt ut! sen bara för ett tag sen har vi tränat Birk jag och miriss! och sen har hon åkt hem! och img är vi lediga från skolan! åå vad skönt! ☻☺  ja vi väntar ju föl om typ 3 veckor! på comen och petra och på petra ska få en Flicka och comen en pojke! så ja längtar lite gran! ♣♥♥♥♥ img så ska jag rida Adam diräkt på morgonen och sen ska jag rida brama och sen senare kommer ange och då ska vi träna Birkis! OBS Ni har väl inte glömmt bort Proffsryttarnaa.blogg.se?? ;) Bloggar img har inte nå mer att säga! hmm kanse blir en tävling om en grimma eller nåt vet inte men ska höra med ANGE! har kommer nåra bilder på nåra hästar! ♥♥♥♥♥ den ddär där uppe det är rutin som han hete det var mirris häst!  DET DÄR ÄR VÅRAN FAX IVAR KR OBS  datorn laggar så kan inte lägga up nå bilder! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0