uteritt :-)

tjobbre ange här!
idag när jag kom så var jag ju först hos therese min syrra i töre, åt hamburgare där osv.
sen där vid 4 ungefär kom mamma å pappa och hämta mej då for jag hem och sånt åt osv.
sen för jag till ponnyn, borsta ich red ut på en "skritt-ritt" fastvtravade lite också, var ute kanske närmare
en timme, wilma och adam kom och mötte oss så var med dom ute i ca 20minyter sen borstade jag av och fixa i stallet och sånt :)
nu ser jag wallander, missade ponnyakuten , sadface :/ men ska se i play innan  jag somnar :D
nu ska jag fortsätta se wallander, everybodyy look at 4:an nuuu det är wallander-vittnet!!
jag just nu dissa men nyduschad osvosv ;)
//AJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0