Tjena hallå hej, nu börja jag tänka på dej..

Tja! fellåått om vi typ, glömt bort er?? eller om det värkar så, men det är verkligen inte så.. vet bara inte vrf, jag har liksom haft "fullt upp" på MIN EGNA BLOGG så aa, ha lagt ner allt som blitt över där.. ajja igår red jag på kvällen med min kompis becka och i tisdags red jsg och wilma i 2 timmar, men det har jag ju skrivit ;) igår så red jag och rebecca på banan lite dressyr sen lite gallopigt utanför :D imrn ska jag kanske sova hos hon om hon tävlar, hon ska kanske det på lördag är int helt säker men tror nog det ;) så då följer jag med på tävling på lördag :D
nu ska jag fixa inställda..

see ya!!


Enligt mej har jag sveriges finaste ponny♥
nä jag skojjade bara.....................................................................
..........................................................................................
VÄRLDENS FINASTE PONNY..♥

//Angelica- proffsryttarnaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0