Skolan? buuu

Heeej så vad gör ni nu på morgonen?? :) jag ska jag iallafal snart åka till skolan och sendå om ni inte hörde så tappade Brama sin sko igår men hon ska få tillbaks den hehe! rider när jag kommer hem för ange slutar ju så sent jag slutar ju typ kl 13.15, men nu börjar det närma aig en tävling så håll ÖGONEN öppna ja det man kan vinna den här tävlingen är en Grimma och grimmskaft! tror jag men iallafal en grimma och både grimman är lilla och grimmskaftet är lilla, nu har vi gjort 95 inlägg! hippihurra ;), kan ju blogga efter skolan och lite efter ridingen! men nu är det så att jag måste gå!  men jag vill inte gå
- jol nu måste jag!!!
- neeej jag vill inte!


 men nu måste jag ju gå fråga inte vad jag gör jag pratar med mej själv, hmm är fredag vänta nu här måste kolla i allmenackan! neeej det är ju torsdag då slutar jag ju två är lite vimsig på morgonen!!! haha ja juste ridingen gick super igår red på vägen och treavade lite och tog två galopper! här kommer en bild och den som jag ta så kommer det gå idag!



    Haha neeej men önska att det var såå! längtar till sommaren! // Herrå Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0