Rubriken Spårlöst Försvunen?

Nämen HALLÅ! Wilma här! tänker inte skriva så långt nu men ska tävla i helg som ni vet! och ange ska väl till dundret tror jag men hon hade velat vara med och tävla! men det blir nog inte så!! :/ ska ut och rida Adam snart och sen vet jag inte ange ska inte rida idag för hon fick typ ont i ryggen men img så ska jag rida Adam och Brama! Jippi! :D  men nu ska jag gå och klä på mej och sen gå ut i stallet! och ta det lite Chill! och sen rida!  måset dra nu! // Wilmaalindgrenn
   Ojj oJJ vad läskit ja om ni inte visset så är jag hopp rädd! hehe där var jag modig! så det är ju ange som hoppar Adam just nu kommer aldrig!!!! hoppa det är ju DÖ LÄSKIT!! :/  men jag kan tänka mej att det är roligt när man inte är hopp rädd som jag är men nu ska jag gå ut i Stallet! //// Wilma och Adadm! vem ´vet Adam kanse jäste bloggar nån dag!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0