Ridningen!

Hallå där ja tävlingen är avslutad och img så dras vinnaren och ja men iallafalls å har jag sovit hos ange och ja vi d såg på klara gick och lav oss vid 2! sen på morgonen så far vi till stallet och ja och då rider vi och vi är ute närmare 2 timmar och det gick super ska tävla nästa helg taggar´! vet inte om ange ska tävla men jag ska iallafal tävla lätt b 1an! ja ange for hem vi 3 ochja då var jag bara lite inne och gjorde inte så mycket!  och ja sen kom ange tillbaks vi 5-6 vet inte riktigt men ja då om ni inte visste så har vi börjat och träna birk påatt stegra poå kommando och ligga på komando och jaj men nu har vi bara börjat med att han ska följa efter oss och det går super! bra! men som mål har vi det som jag sa nyss och han ska väl kunna vinka med hoven också! sp ja till sommaren så ska vi ha en liten förestälning för våra färäldrar och vissa vad han har lärt sig! ja så då har vi tränat med hjan idag men som vanligt så glömde ange kameran så vi kunnde inte fota! men aja nästa gång ja det går inte och beskriva hur duktig han var! ja vi släppte han i hagen och sen ska vi kalla påhan och då kom han i fulfart mot oss och hoppade över ett dike! och tvärnitar vid oss! och sen så satte vi oss vi en snö kulle och då börja han klättra! up påkullen! ja sen så var vi ute ett tag och sen gick vi in och då såg vi pinny akuten! och ja det var ju roligt och se när dom tävlade i lag har varit dålig och blogga men ja´! ska blogga mer! kommer snart 2 till hästar som vi lägger up bilder på2 nya hästar och berättar om dom! men ja den 12 juni ska jag åka till USA ja vad roligt det ska bli och då ska ange sköta adam medans jag är borta! men ja jag hinner inte skriva nå mycket img såp jag skriver vad jag ska göra nu istället! ja jag slutar skolan kl 2.20 och då ska jag till stallet med ange och då ska hon fota när jag rider och sen ska jag följa henne påhoppningen! och fota och ja Osv! men juste ja och ange har ju också varit hos värdens finnast hanna påfredag på film kväll hade suer roligt men måste dra Hej då bilder kommer img! både påmej och adam och påange och bramiss  Tjow/// Wilmaa ;) datorn    Dampar så orkar inte lada up en till bild men vilken snygging det var på bilden! kan man vara nå söötare ! nee det kan man välk inte !hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0