Ridningen!

Hej Willmis här! men det kanse ni visste! men iallafall vad gör in dåå?? ja jag väntar på attt den där ungen ska komma någon gång ny hedder är på G! den kommer bil skit snygg! jag LOVAR!!! men idag så ska jag och angelica ta fotan. på mig och ange på när vi är med ponnysarna! och när vi rider utan Hjäm! och typ när vi har lockithår och Osv! och iHelgen tror jag att ange ska till Dundret men är inte säker men om dom far så följer jag med eller så sover hon här! tror jag! hehe! om ni undrar Vrf jag skriver men stor text! är det för att jag vill! mohaha! jag ha makten! JOo det där är Anges nya rum jag var duktig och fota! hehe! undra vad hon gör just nu Hmm.. hon sitter nog i sit rum och leker med dockor eller brabie! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0