proffsryttarnaa.blogg.se/

Hillo! wilma här igen! har varit uten med Birk och tränat på att stegar på komando! gick super! sen var jag meed Adam och nyss har jag set en film och den hete Flicka 2 vänner för alltid! men jag såg den på datorn för att våran tv dampar! och då går det ju typ inte att sen Film?? :) såå! vad ska jag göra nu! ?? Hmm.. äta snart >Rida har jag inte hunit med det ska jag nog göra efetr maten! ja det ska jag ! Omg! vad jag längtar till den 12 juni jag sak ju till USA och hällsa på min kusin och Bda det blir att vara borta från Adam i 2 veckor och " en dag" OMg!  mamma måste ju stanna och ta han om hästarna så ska far med min mormor och morfar! Hmm.. snart kanse en till tävling kommer! men inte om ett shbrack utam om en grimma! ;) men måste nog börja gå nu maten är snart mamma har just kommit inte från att ha kört Ivar och Vikingen!!!  Hmm.. vad vill ni se för bild?? :) nu blir det bara en bild på Adiss! ;)      såna där bilder kommer det bli massor av när jag och ange ska rida till somaren men då ska vi inte ha någon hjälm! och så ska vi ha träns och inte grimma och vi ska ha klänningar! Ååå vad man längtar till somaren! :) gjor ni det??;) // Hejdå! från W.´L and A.J men mäst från proffs nummer 1 = wilma Proffs nummer 2= angelica! hehe enligt mej! haha☺☻♥♦♣♠•◘○


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0