OM dagen! :)

Hallåå!!!! Wilma bakom skärmen, Ja igår som ni vet hoppade ange Adam! och gick bra bara lite taggad man anars gick det super bra! jaha igr jorde jag väl inte så mycket mer än att ja det jag sa! men idag dåå?? :) Hmm......  ja nu kom jag på, efter skolan hämta vi up ange och dåå hade vi bråddis hem skull rida för FRida kl 15.45 men vi han ju ändå ange följde och kollade jag var inte så jäte nojd men jaja det kommer ju fler träningar !men det var ju så att det var värs på hemvägen hella bilen höl på att gå sönder! så jag och angelasange satt och höl tummarna hella vägen på att vi inte skulle bli stående men vi klarade oss Jippi!
Ja det var väl allt jag kunnde säga om den här dagen men har lite mer och berätta om! ja vi kan ju börja men att säga att vi ska ju ha våran tävling om en grimma och en borste! men till sommaren så smäller det, då komer vi ha en super rolig tävling! MEN DEN HAR VI BARA OM VI HAR HAFT BRA STATESTIK!!!!  ja så¨här går den till, vi kommer fota en häst tillexemper brama och då ska ni få gissa vad hon heter och vad hon är för ras och ja lite såna där saker och den som har mest rätt vinner! något! och då kommer vi göra så att vi ska rösta på vad vi ska lotta ut t.lx borstar, shabrack, täcken, lindor, och ja lite såna saker! men då vet ni ju! och säkert kommer det en tävling! när Adam eller brama fyller år Brama fyller år typ 30 april då kanse vi har en tävling om ett par HVpool sockar!  men det är bara enligt mig har inte prata med ange om det men jag vill ha så vad säger ni?? ja vi kommer ha ganska mycket tävlingar! men nu måste jag gå och bar så ni vet är jag hos min mormor och morfar

nu så herrå) durcen väntar på mig)




    hehe jag och min morfar! ja det var länge sedan ;) // Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0