Nämen hallå!

 Hallå ja ange ska hoppa ikväll! och då ska jag följa och fota och ja nu kanske bilderna kommer upp i kväll! på brama och Ange! men ja nu ska vi snart gå ut och packa hösäckar! och träna Birk och idag kommer bilder på Birk´när vi tränar med honom,  jag hinner ju knappt rida Adam idag så han ska få stå idag! men ni vet att vi presenterar alla hästar och dom som vi ska skriva och berätta om nästa gång är Mille och Majan! så ni vet!idag på skolan så har vi åkt skidor  och det var ju roligt jag åkte ju en Mil! men idag så ska vi dra vinnaren så den kommer snart! men ska gå ByeBye! // Proffsen :D

       

kan ni gissa vem det 'är?? :)

Kommentarer
Postat av: Emilia nilsson

Är det typ inte Barama eller Adam! ?? :)

2012-03-13 @ 08:51:56
Postat av: emilia nilsson

nej de är ju adam !!! :) eller de ser mest ut som han !!

2012-03-16 @ 19:52:01
Postat av: Emilia nilsson

neej nu vet jag de e brama !!! :) är helt säker nu :)

2012-03-17 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0