Morgon! :D

     ja morgon det är
Wilma här! har nyss vaknat! men snart ska jag gå och äta frukost! Osv! ja det gick super för ange och hoppa igår! men han hade jätte ont i huvedet! och mådet inte så bra så vet inte om hon stannare hemma idag! men ´nu ska jag snart gå ut och hjälpa mamma istallet´! men ja måste gå! Hejdå // Wilma ;) och nu kommer nåra bilder på Mille och Majan om vi har nå bilder på      Majan men ska kolla..... ja men det här iallafal mille och han är 13 år och det är min mammas häst som han rider Mille älskar att hoppa han har tävlat på fallsterbo och har varit jätte duktig! :Doch då tävlade han i hoppning men nu gå han mäst dressyr :)! han är 170 i manken! och han är ett fulllblod! ;) ♥♥ nu kommer det någon mer bild på  han!  och där ri´der min pappa han!     Nu ska jag kolla om ja hittar någon bild på Majvår!  vi "kalllar" henne så!  ja när uppe är en bild på majan! men den var inte så bra men den får duga! // Wilma. Lindgrenn ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0