Kulltorpsbrama!

   Heej! Wilma bakom skärmen just nu nu är det ju så att angelica har skrivit om Adam och nu är det min tur och skriva om brama!  Braama är en riktig dröm ponny, jag skulle våga göra det mesta med hon hon är en trygg och säker ponny som gör allt för sin ryttare. Och hon är  en riktig sportponny som har mycket spring i benen! Brama är snäll och fin i alla sitvastjoner, och som ni kanse ha märkt så ÄLSKAR att hoppa kan tänka mej att det är som att sväva och hoppa med Bramis! Dressyren ja vad ska man säga om det hon gär allt man ber henne ja så om man ber henne att hoppa en meter gör hon det! hon är vin i alla gångarter i dressyren, han är snäll när man håller på med henne och snäll att lassta jaiallafal nu förut var hon lite svårt men nu går hon in nästan av sig sjävl ♥♥♥♥♥ 


hon gör allt till 250 % för sin ryttare men ni ska veta att hon inte är så lätt riden heller, men när hon väl är fin då är hon det! skulle våga gå igenom Eld med henne! Ojj vad Glad jag hade varit om jag fick två dröm ponnysar ja fattar ni vem jag menar?? Jamen så klart menar jag ju Adam Brama men så klart gillar jag ju Adam mer men han är jju som min hellt egna ponny! fattar ni men efter Adam så kommer Brama och Birk tillsamans men kanse endå Brama! hon är alltså Värdens finnast Cponny! om jag fick välja mellan Bonbon och brama nu tog jag baará ett tillexempel men då hade jag så klart vallt Brama!  han är en pigg och glad ponny! hon är fin ialla lägen!


om jag fick välja en ponny i hella värden så skulle jag kanse ha valt brama! ja om hon var en Dponny eller en stor häst, för jag vil som över gå till en Dponny som nästa ponny och ja när jag köper en ny så kommer det bli en Dponny! en viktig sak att veta om brama att hon är ett riktigt vartpacket! hehe, Hmm vem har en fin Dponnny då ja Frida har ju cocco som är jätte fin som jag vill att cocco ska bli anges nästa ny ponny jag vill! men jag vet inte om ange ville heeh och frida kanse inte ens vill sälga Cocco neee det villl hon ju inte! kul skämt jag är ganska bra på att skämta ska ni veta! men beckas bella är ju också sööt! Kulltorpsbrama ja vad ska man säag om man baara får säga ett ord vill nni höra mitt här kommer det!= Värdensbästacponny inte för att det där var ett ord men när jag stoppade ihp det blev detr de hehe! ja jag kan ju kolla vad brama gör just nu hmm......  jag tror hon är inne!// Wilma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0