Hemma från Skolan

Heej mer info om tävlingen kommer har hemmtat upp angelasange efter skolan och nu sitter vi och äter macka och sen senare så ska ju ange hoppa Adam men ja det spöregnar ju så jag tror inte ange ska göra någon med brama! men jag frågar henne? vänta här kommer svaret: Neej det ska hon inte! men en liten detalj om tävlingen  att om det inte är mer än 10 så har vi den inte så var med jag lovar om ni har en sööt ponny sa passar den här grimman! men tyvär har vi inte i full! nu dåå, jaha snart ska vi ut till stallet och inte vet jag vad vi ska göra men ni kan få en bild!! och sen ska vi äta och kolla vad Addis ska ah på sig ikväll på hoppningen! och vad ange ska ha på sig!

Omg jag var  inte skrivit om brammis men det ska bli img.
 för jag hinner ju inte idag men nu sitter vi och ser på magi på waverly place! men herrå sen ska vi ta in HÄSTARNA! // Proffsen´vem anars!



ange & adis♥

/proffs nr 1 & 2 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0