Hej!

Ja nu har jag just kommit in och ja vi har ridit angelica hoppade Adam lite småt bilderna kommer! så ta det lungt! ja nu sitter jag och bloggar lite och ja! ja evve var med och fota och red lite! Jätt eduktig poåatt fota och att rida ´!  mycketr nöjd med Adam och angelica  Men måste dra bloggar mer ikväll kommer inte kunna blogga någon under hälgen men ja!  för då ska jag till stuga finns inge intenät så det kommer var angelica som tar han om bloggen ett tag då men jag ska ju Bara var borta över helgen det ska ju ange med men hon ska baará till Dundret och där finns det ju intenät!n men måste Dra! Bye Bye glömm inte tävlingen!     jag och adam efter ridingen för ett tag sen ♥♥♥♥♥♥       Nåra bilder! orkar Ej nå mer! men ByeBye/// W.L= proffsryttare1 haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0