Dagens hoppning- Angelica häär!♥

Jeey, hoppade ju Adam idag, eftersom INGEN önskade mej lycka till såå...... haha nä usch vad hemsk jag är!
Inte erat fel juu.. alltså att jag fick tugga sand.. blääh!! hoppningen spenderades på ryggen på en piiiiigg powni!!♥
han var JÄTTE fin tills min sista rund, han gasa lite väl mycket på oxern på långsidan.. kunde inte kontrollera och
hipps vipps så låg jag på backen.. nä men han var tvungen att trampa om annars hade han kommit fel och hade blitt tvungen att stanna.. så han bromsade in REJÄLT så jag for fram lliite på halsen, sen hoppa han, pallnita och ner med mulen i sanden.. kände mej rätt hjälplös där jag ramla med sand FULLA munnen och neesan och ansiktet.. gick åh drack vatten och skrapa bort sand från mej själv och tvätta bort sand från fäiset, sen upp och hoppa igen!! tog oxern 2 gånger och sen 1 sockerbits hinder innan och ett efter kändes jättebra sista rundan, hade han liksom med mej och vid mej♥
underbara lilla Adis♥♥♥♥


gammal bild på oss 2 men älskvärd ponny, kärlek till dej Adam♥
nu blire duscha och gå och sova nattis!!♥

//Angelica :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0