Adam |||

Angelica häär bakom skärmen :) nu tänkte jag beskriva Wilmas lilla Adis lite♥

Adam är en jättefin ponny, han är så lugn och trygg i sig själv, han gör allt för sin ryttare och är en riktig drömponny.
Jag önska att alla kunde få ha en B ponny som han.. Verkligen som tagen ur en dröm♥
Adam är en klippa i hoppning och en mästare i dressyr! Hhhhan är mysig både i stallet och upifrån, han svänger på en 50 öring och  tvekar aldrig på hinder eller nåt, han kan såklart bli taggad men ändå! han ställer upp för sin ryttare till 210%
och är söt som socker, jag älskar honom i alla lägen, klart jag älskar Brama mer hon är ju liksom min egna ;)
men Adam är min 2:a favvvis om man nu ska ha placeringar.. så han är verkligen den ponnyn jag känner mej oslagbar på!
haha, känns som att på Adam kan jag gå genom eld och vatten! (såklart känner jag mej så på Brama med) men annars så har jag inte så lätt att lita på ponnysar på det sättet ;) utöver brama, så älskar jag ingen annan ponny som Adam och Birk, kanske för att dom liksom "ingår" i mitt liv litegrann, jag ser dom varje dag i hagen eller stallet, förutom då jag är sjuk och inte är hos Bram, men annars! Iaf enligt mej är Adam den finaste C ponnyn i världen, jag står för det HAN ÄR DET!!♥♥♥♥
jag har hoppat hela 90 cm med Adis och jag tror vi flöög!!♥ 



Wilma & Adis♥ 


Jag & Adis♥


HAHA Adis & Wilma xd♥


   
På väg mot hindret... 



Landat :D 



Hopp :D♥ 


Jag ♥ Adis!<3 


Hopp :D♥ 


Hopp igen :D  


söt Adden♥ 

Ja, ni vet eftersom att Wilma är hopprädd så brukar jag ju hoppa Adam
så där fick ni ju lite bilder när jag hoppar han :)♥   

här kommer en film också!♥ 


                                              

Bästa Hanna Lassi har fixat :D♥

Det var allt för den här gången vi hörs senare :D♥

// AJ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0