2 timmar..

yes! i två timmar red vu alltså idag jag och wilma, jag skrittade mest faktiskt.. jobbade henne i dressyr och är nöjd.
sen har jag "lekt" med henne i boxen typ gjorde ett tappert försök att förslka lära pånnisen "puss" hihi ^^ <3
sen bara myst och suttit med henne<3 sen kom mamma vi har vart och småhandlat  ;)
nu ska jag gå i säng och se solsidan :D     felåt för dålig uppdate.. från min sida men jag ska ta mej tid och göra tidinställda imorgon..tror jag :) har övat gallop idag också, sakta skulle det gå och ponnyn var awesome<3
jess vad mer kan man säga om dagen? ;p
pusspuss! ni vet att vi har tävling va
än så länge så äre ba en som är med så passapå! ;)
gånnaatt<3
// AJ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0