100!

  Hello! wilma vid skärmen! ja vi har ju varit på stan nu och jag hittade en tröja och den köpte jag och ange köpte också den och sen köpte ange lite mer klädder! men sen så for vi på hööks! och där köpte jag ett par skydd och angelica köpte en grimma och nåt anant!sen efter hööks for vi till min mormor och åt och det blev foflor Mmm vad det var gööt! sen dåå? ja då gick vi hem till mej! och sen sat vi och prata lite inne hos mig sen bestämmde vi oss för att rida barbacka och då gjorde vi det och vi red till min mormor´! sen red vi tillbaks lite tagggade om man får säga?? :) som värsta fartpacketet! hehe! men nu har vi skrivit (85) inlägg på Proffsryttarna! och när det är hundra så tänkeer vi ha en tävling om en as snygg grimma som är lilla!och den finns i Ponny Cob! och shetlandsponny! och då hoppas vi påå att så många som möjigt är med! och tävlar! jag berättar mer om det senare om någon dag men imorgon ska ju ange hoppa Adiss! och säkert blir det en film! som föra gången! men nu är det så att man MÅSTE ju sen på KONTORET! så måste gå herrå! ♥♥♥♥☻ // Wl♥ OMG ser ni jag hoppade ju där. där var jag modig hehe kommer aldrig bli så modig igen men ska försöka!♥♥ Nattinatt!/ Pusspuss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0