Rubriken sprang i väg!

Hej wilma häär! tack för alla kommentarer och sånt♥♥♥ men nu sitter jag och väntar på att angelica ska komma så vi får rida ja hon måste städda huset först för hon får ju 1000 kr i månaden så ja sen när hon kommer ska vi rida förhoppnings skull blir det bilder dom lägger vi up på bloggen! om det blir nåra bilder så lägger vi up dom! nu sitter jag här och gör inte så mycket så jag tänkt att jag kan blogga ett tag eller så!  lite senare kommer det en bildbom från mej! på Adam Birk Brama! liet senare kommer dom bilderna! det kommer dycka up lite inlägg under dagen och efter ridningen så bloggar vi också! det kommer nog bli mer än 5 inlägg pär dag! <3 <3. det är bara lite svårt  attt blogga på två men jag kommer ju lägga mest tid på den här bloggen! så ja. och när jag har tid på den andra! ;) kan ni lösa den här kommentera! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisa och Hanna

kör ni på tidinställda? :)

2012-02-29 @ 10:55:22
URL: http://gangsterponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0