Hej och välkommen till proffsryttarnaa's blogg!

Vi är två tjejer Angelica & Wilma !!

Här kommer en presentation om oss!!

Angelica:

Hej jag heter Angelica och går i klass 7B på kråkbergsskolan!
jag fick min vita c ponny Kulltorps Brama i somras!♥
jag bloggar just nu på KULLTORPSBRAMAA♥ och kommer även fortsätta där på sidan om den här bloggen och ska försöka hinna med båda bloggarna!! jag älskar hästar, och framför allt hoppning :D♥
om ni är nyfikna på mer om mej så får ni gärna följa mej på Kulltorpsbramaa-bloggen också!!
jag blir 14 år i maj och Brama blir 13 år i april :D♥ jag och wilma står i samma stall, fast hon bor på gården och det är deras stall :D♥ dom har ca 12 hästar ungefär :)!!
nu ska hon få berätta lite om sig själv! :)♥


Wilma:

Hej jag heter Wilma och är 12 år i år !  jag fick min första ponny Birk när jag var 2 år ;)
Birk är en vit shettisvallack som är 20 år och jag har ännu kvar honom, kommer ALDRIG sälja honom!!!
När jag var 8 år fick jag drömponnyn Adam, som är en vit B ponny på 21 år, men när man ser honom kan man VERKLIGEN inte fatta att han är 21 år!! han är hur pigg som helst och jag rider mest bara dressyr pga min hopprädsla.. :/ Men Angelica brukar få hoppa Adam lite då & då :D som tex igår och i söndags :D♥
och jaa idag ska vi på badhuset i boden och bada så vi kommer blogga mera senare!! header kommer även ikväll :D♥


här är jag och Adam förra sommaren, angelica lägger upp bilder senare på brama och hon för vi har wilmas pappas dator nu så det finns inga Brama-bilder här :(

// Proffsryttarnaa♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Wilma och Angelica!

Det är Linnéa Gyllbring ;-)

Fin blogg :-D

Kolla gärna in min :-D

2012-02-28 @ 16:33:41
URL: http://mydiarylove.blogg.se/
Postat av: Hanna

bra blogg, hihihi :)

2012-02-28 @ 17:11:55
URL: http://hannalassi.blogg.se/
Postat av: Therese

lycka till med bloggandet! :) jag tänker följa eran blogg!

2012-02-28 @ 17:13:55
Postat av: Carro

tänker ni skaffa någon header och design till eran blogg?

2012-02-28 @ 17:17:34
Postat av: Lisa och Hanna

vi önskar er lycka till med bloggandet på denna blogg! :D

2012-02-28 @ 17:39:55
URL: http://gangsterponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0