HalliHallå

Hej igår var vi ju på badet i boden och var super roligt! vi åkte lite kaner och hoppa tranpolin och sån sen så åkte vi hem till angelica och sen så åt vi där och såg på lite pippi men han inte så mycket men ja sen så åkte vi hem och ja då gick angelica med brama ochja för vi tänkte åka skidor men dåå hade jag göömt dom åpå skolan! :(( så ja det var tänkt att jag skulle sova hos henne men då jorde jag inte det ochja då såg jag på solsidan med frida och papppa och den vid halv 9 så startade en var våra trav hästar men det gick väl lite sisså där! han har ont fram i lederna och ja så då galopprade han men ja! så är det ju ibland! J anu har ju min mammma varit borta i ungefär 6-7 veckor saknar hon!  en bild kanse! ja kanse om vi hinner idag så kör vi kanse lite skoter eller ja! det får vi väl se! ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

äre i luleå ni bor? :)

2012-02-29 @ 13:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0