Vilodag/ målade bommar (plank) ♥

Tjatja ANge häär! idag har ponnysarna fått en vilodag, jag och wilma har vart på stan, bio, hon har klippt sej och shoppat har hon ocksåå gjort!! ;) jag vill också.. men hade inte så mycket pengar med mej idag.. sen for vi till mej åt middag och prövade skor hahahaa.. sen till wilma igen och vi målade planken som hennes pappa har gjort eller 3 stycken sen fixa jag allt till Brama och sen så kom morfar å hämta mej, v for på candy world och sen hem såg lite TV och nu sitter jag här..
egentligen skulle wilma sova här men eftersom en sak så gjorde hon inte det..
nu ska jag väl blogga lite på min egna blogg också! hejdåå!!♥
tidinställda fixas till imorn!♥



vill du att din ponny ska matcha med Brama??
anmäl dej då till tävlingen här nedanför :D♥

//Angelica :D♥

Kommentarer
Postat av: Emilia nilsson

jaaag är med :)<3

2012-04-11 @ 22:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0