vad ska man göra??

Jaha Wilam här! just nu vet jag ingenting, inte hellt hundra på att det blir Bad och vet inte om jag ska vaar med ange eller jagf vet ingenting just nu! vad ska jag göra jag vill baar avet allt nuuu! nu har jag kommit hemn från farmor och dom, på ditt vägen har man inga penager på tillbaka vägen då har man en 500 hundralap i handen! haah ja äntligen rik igen inte för att jag bara har en 500 kr men ja! lite bättre iallafal! men nu ska jag ringa så jag vet hur det här blir! en sak vet jag iallafal att jag ska rida! för det är väl ett måste?? :)


ja tycker att voi säger GRattis till frida och cocco som vann lätt b och kom 3 i lä'tt cen! och nu har hon en klasss kvar och det är medelsvår Hejja hejja! ffridaandersson.blogg.se/ här kan ni läsa hennes blogg´!  Woppa // Wilmaalindgrenn



 Cocco och ffrida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0