Sorry..

..Hej.. Ange här! förlåt för den dåliga uppdateringen men nu ska det bli ändring på det!!
promise :D håller på laddar upp bilder å yammiyammi till er nu!! smaskens..♥
igår red jag å wolma i 2 timmar å 30 min ;O♥♥♥♥ vi tänkte typ ba "aah vi rider i MAX 1 timme" njaaa inte riktigt så vaa!?

hmm vad vill ni att vi ska blogga om???????

k o m e n t e r a ! ! ! !

okeeyy.. vi kör så här hela veckan:
kommenterar ni våran blogg kommer vi både komentera minst 1 gång eran blogg plus följa den resten av veckan, och vem vet vi kanske fastnar för den? vad har ni att förlora på att komentera? :) LET'S GO ♥♥♥♥


jag och brama, när jag var sjuk så dissa mej typ hel& hållen osv..


ha det awesome så ses vi snart!!

//Angelica :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0