Ridhelgen och lite om dena Dag!

Hahaha Heeej Wilmaa här just nu, ja så här är min dag planerad ja slutar skolan typ 13,30
då åker jag hem och rider sen lite senare kommer ange och då rider hon och sen då? joo då målar vi nu är 3 st plank klara dom blev rätt så snygg ni har ju sett dom :D vad tycker ni om dom??


Ja nu kan vi ta lite om rid helgen? som vill kallar det ;)  ja vi har tänkt och göra en film på mig Ange Adam Brama och Birk typ och då ska vi rida på lördag och ta lite bilder jag rider först och se n Ange och när hon rider tar jag bilder eller så kanske någon vill komma och fota??  :)  och snart kommer hedder den kanseke kommer om typ en kvart! an ge hållere på att lägga up den, du får ni säga vad ni tycker om dena, ja våran gammala var det nåra som tyckete om eller,

jajaajajajjaja men nu är det kola så måste gå men berättar lite mer senare om " ridhälgen" haha// Wilmaa

     där vann jag ju, hahaa Duktiga Adam, I LOVE YOU <3 ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0