Redo för brra uppdaterning


 Tjenamås! jaaa påsk nu har vi hella dagarna på oss att blogga men ange kommer inte blogga så jätte mycket för hon är ju i dunderland! men ja kommer blogga minst 4 inlägg idag och ja då vill jag att våran statestik är bra också´! och mycke k9mmenterer för på söndag startar tävlingen och det är inte vilken tävling som hälls utan en rolig och lite svår! det är inte bara och skriva att jag är med! utan man får andvända gärnan lite gran också! heehe


Ni har en brra chans ni vet att min dator Dammpar iblan och den tog bort ett hellt inlägg!!!!!!!!!!!!!    JÄVLA DATOR!!!  jaj det finns ju inget att göra än att skriva om!  ja vars var vi nu då! ja ska rida för Frida idag och sen om jag hinner så skaj ag rida Brama men vi får see! Adam kommer gäst blogga under dagen ja tar det lite kort om dagen!  igår red jag ju köpte ett par ny skydd på hööks men det visste ni ju men jag red med dom igår och det var roli8gt att rida igår men nu ska jag gå Woppa// WL♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0