Påsk!

Hellå am sorry inge April skämt! blev det men det kommer ju en månad som heter majj! och det finns väl en ramasa till maj också eller? ja det är bara bra att ni ställer frågor när ni kommentera så kan vi svara genom att vidioblogga kanseke det eller vad säger ni? :D igår fick vi hur guliga bilder som helst! på birk och Brama och Adam! dom ska vi väl försöka ladda up men ni förstår väl att vi inte hinner idag eller ange kanse och då sa jag kanse hinner ikväll men tror inte det blir så! vad tycker ni tycker ni inte att det räcker med 6 inlägg eller hur många ska vi behöva skriva för att få en riktigt braa statestik? vi gör bara vi får en  suer bra statestik om ni har nåra frågor då är det bara att fråga för vi svara på det mesta vi kan och hinner ni förstår man har ju 2 ponnyasar och an huinner ju inte blogga så,mmycker varje Dag! men jag ska vara ganska mycket och blogga på den här! ni kanske att har märkt atyt jag har typ inte bloggat påmin blogg ni vet mín Wilmaalindgrenn på jätte länge men tänker ändå ha kvar den för tänk när du kanske blir 22 då kan man kolla vad man skrev då och vad man hade gjort men nu kännner jag att det blev ganska långt inlägg och det är ganska jobit att läsa? eller hur men jaja måste ändå gå nu! Puss så länge! // Wilmaa han ser ut som en ARAB haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0