Ny hedder!

Heej Wilmaa här, det kommer en ny hedder under dagen så ni vet igår kväll var jag med ANGE vi målade lite sen orkar vi inte måla nå mer så då fick Pappa måla det sissta, ja när kl var typ 8 tog vi fram hinnderstöd och bomarna  så att vi kunnde hoppa och då hoppade vi själv. hahah när vi bärde dom så kom att vi har hoppat högsta och det 130 haha nu kan ni väl förstå att vi kallar oss för proffsen?? :) eller vi byggde en bana och en om hoppning och sen hoppade vi ett tag sen vid 9 gick jag in anges mamma kom typ då du gick hon ut och vissa när Brama gorde Puss men vill ni höra nå roligt




JA det vill ni väl igår kväll när jag tog in Birk så hoppade han över ´hagen och sprang i full fart in i stallet och vars sog han när jag kom in joo i Bramas box!!! och gissa vad han gör han får nju bara Kraft men brama får betafår och när jag kom stog birkis och stegra i bramas box han stgra för att få lite betafår BUSIGT!! hahaa ja Herrå // Bloggar senare, OBS ´ska rida idag också./// Proffssen.  
Den här ska vi inte ha ange var inte "NÖJD"

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så ingen vann tävlingen eller?? O.o

2012-04-20 @ 18:36:32
URL: http://neag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0