Morgon!

tjenaare! Adam han i gäst blogg igår han var så trött men idag så blir det! jaja ska gå ut gtanska fort ska rida Adam sen får vi väl se vad jag hittar på! hmmm..    Badet blir iallafal på Söndag eller måndag! men en fråga vill ni häll när höra allt som händ igår kväll när jag skulle ta in dom ja! så har gick det tilll! dom är ju tre i samma hage, och då tog jag först in Adam jag skulle ta in brama först men hon stog och stegra och var heelt galen och när jag skulle ta hon så srang hon iväg! det måste ha varit vår känslan!, eller vad tror ni, ja då tog jag in Adam sen skulle jag ta birk för Brama stog bara och vill inte komma och då han jag typ gå nåra meter sen ser jag att brama tar full galopp och springer rätt in i grinden och grinaarna rammlar ju ner och brama får dom över sig men tror inte hon fick nå sår men ja kuttade och stoppade in birk i hagen igen och då tog jag in bram ist! och när jag tog in henné så spra´ng hon runt mig flera varv och då rök jag i henne! och då blev hon bara änu värre! ja då var jag innne i stallet och då rusade hon in i Boxen och det ska dom ju inte göra eller! ja men då tog jag ut henne igen och sen gick det bra att ta in henne men när jag skulle ta av grimman så lav hon öronen Bakot och HÖG mig rätt i fingret han inntre säga  åt henne men jaja! och nu gör dte lite ont! men nu ska jahg gå  ut med Adam och rida! sen kan jag blogga// Herrååå Wopppa // Wilmmaaa


     Visste inte vad jag skulle ta för bild haha!!!!  och då blev det den dämen det duger! eller suger det hahahahaha!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0