Morgon??

  www.hannalaryttare.blogg.se vann ju våran tävling :D Snart ska jag gå ut och hoppa typ sen lite senere kommer en bild bom på 25 bilder på Adam och hanns gammla ryttarne... haha sööta, idag blir det inte hööks utan Royald jaa!! nästan lika roligt!! Inget föl inatt häller nu tycker man att det borde ha kommit.

har inte kunnat blogga någon igår för våran dator började laga osv,, igår kväll red vi och då ställde vi fram ett litet hinnder och först hoppade Ange Barmaa sen så hoppade ange Adam inte vet jag om det gcik hellt perckt men ja hon flög av men hon fick iallafal inte så jätte ont men  lite tränings värk har hon väl :/ sen vet ni väl att jag är hopp rädd men efter ange hade gått in med Bramis så hopade jag 50 CM omg känner mig ganska STOLT och det gick hur bra som hälst och ni kanseke undrar hur hon flög av joo så här var det..

han hoppade och efter hinndret Bocka han haha och angelica satt ner och om en häst bockar och man sitter ner då flygger man av ingen av doms fel var det!  men man måste känna han för att kunnaa  rida han  ange rider han super fint ni kan få se när hon rider han i

dressyren men nu vet ni ju lite img så blir det bodens badhus yess! // Wilmaalindgeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0