Lite kort om går dagen och om idag! ;)

Morgon Wulma här, jaahap ja slutade skolan igår där vi 2 tiden for hem och vänart på angelica men hon for tillEvve och red Moje typ sendå ja jag satt väl lite på datorn men blogga inget, jaja tänkte jag då gick jag ut och tog in nåra hästar sen red jag lilla Bengy var jätte fin men väldigt pigg haha travade lite sen så vet jag inte riktigt vad han gorde men han stanna och gorde nå krumelurer i luften men jag märkte knappt det! sen när jag red han kom ange och då fick frida testa han och det gick bara bra tog av han grejerna sen up på Adam red med angelica och sen var jag väl inne där vid 8 tiden och sen satt jag och spela Tempel run haaha, jag det där var lite om den dagen!



Idag dåå?? :D joo är hemma från skolan är sjuk och har jätte ont i huvedet vet inte om jag har feber men, så kommer ju8 inte kunna rida idag så jag har sakt att ange får rida Adis och så får lilla grålen så idag, men snart ska jag till min moormr och göra något för närt man är hemma ska man inte vara ute,  eller inte jag iallafal jaja herrå// Wilma, kommer hinna blogga rätt så mycket idag hihhi!xd!

 haha du skulle bara han roppat Birk så hade jag kunna klia åt dig haha! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0