Hallå lite mer om dag!

Tjaba tjena hallå! jaha vi kan ju börja med om dagen som var igår! På morgonen så satt jag lite vid datorn, sen lite senare så kom ange och vi tog in ponnysarna, borsta och höl på med dom i typ 2 timmar, jag kan också säga om ungefär 1 vecka så får comen föl! då ska ni få se dom gulligast bilderna ni har sett, ja var väldigt NÖJD med Adam igår vi jorde lite förvänd galopp och lite såna saker fick till och med sluta lite tidingre för att han var så fin LOVE YOU! sendå då följde hanna med hem och vi vara med hon ett tag vi åkte till bad hustet men det var Vuxen sim så vi fick inte bada :'(  sen åkte vi hem igen då! ja hoppade lite stuts matta och idag kommer lite bilder på när vi hoppar stuts matta! haha jag vet inte men vi kanske ska farar och baad aidag i boden man vet inte hellt ssäkert men, nu ska jag gå ut till min Ponnyhest! hehe // Wilmaa♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0