Gör just nu?

Tjena tjena! sitter hos ange hämta henne efter skolan! och sen for vi till henne! och nu har vi fotat lite och snart ska vi laa matt! hmm.. vi säger sen om det blir gott ekller ejj!  enn fråga vi jag ställa till er vi har mycke sämmre statestik på skola dagar men påå helger har vio jätte braa?? , men nu vet jag inte men tror att ange lica sak lägga ut en bild på grimman nu så att nni får se hur den ser! lite senare ska vi till stallet och vet inte men,en för hoppnings viss ska vi ridda ´! och igår så gick tiden fort vi red ganska läng rooligast ridningen på länge! vi var ute 2 timmar och 45 min! vi ska om vi kanse kan göra en vidio bloggning om det nu funkar det får vi väkl se img ska ange städda men jag vill vaar med henne mne vet inte her det blir!  jag stannar hemma under helgen och ange far till dunderlan! haha men nu ska jag gåWoppa// Wilma




anges dator dampar som vanligt så måste ta en gammal bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0