Godnatt osv...♥

Heeeej Angelica hhäär :) hade tänkt föra över bilder nu ikväll, men min brorsa hade lånat m,in datorskärm, och inte kopplat i den igen såå.. kan inte sitta vid min dator nu.. morrr...!!! :( ååh surr :@@@ ni får bilderna imorn (kanske) men inte på förmiddan iaf för han sover nog då... :((( åååhhh!! jag sa att han fick låna den om han ställde tillbaka allt sen..

iallafall ridit med wilma idag! vi red på rundbanan och vi testade även bytlåna ponny, det gick bra :D
så jag har även ridit Adis lite idag och wilma har ridit Brama lite idag :D♥ men imorn ska jag rida med wilma blir nog hoppning iomorn eller på tisdag,, HEMMA :D♥ längtar!!♥ hihi.. men jag vill att wilma oxå ska hoppa men jaja aooppps....


älskade♥ jag och brama :D♥ MIN älskling iloveu, du är luften jag andas, hjärtat♥

//Angelicaa :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0