everybody look to the left

tjabba bloggen angelica här! blev lite smått irriterad nu för jag hade skrivit klart hela dehär inlägget sen dampar min surfplatta med mej så allt försvann. meb har fixat ett tidinstälkt tills imorn och vi får se men antalle blire nå mer :D
saknar min damppåni<3 men hon har gått över styr idag.. helt klart inte okey! är lite orolig över henne, men hon verkade bra.. wilma teell you tomorrow :D bloggar väll imorn jag med men lovar inget ska ju åka slalom<3
ska läsa nu så jag inte hamnar efter i läsningen i skolan skaläsa ut "en ö i havet" innan nästa fredag å har inte änns börjat jahhapp!!
nattis<3
you and me together nothing is better..<3
//Angelica :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0