Angelica häär!

Är du kär? in my pony, yaa♥
Är du likgiltig? synd att jag inte vet vad de är...
Är du rik? nepp, inte precis ;)
Är du fattig? nee inte det heller, typ mittemellan :D
Är du trött? Absolut inte, ska dansa heeela natten lång (Y)
Är du shoppingsugen? Får jag chansen- då tar jag den ;)  

Är du ressugen? Nee.. vill inte åka nånstans ;)
Är du skolsugen?  varje dag.
Är du irriterad?  På vad?? vissa saker.. ohyhaaaaaa..
Är du saknad av nån? fråga dom som eventuellt saknar mej :D
Saknar du någon?  jaa många♥
Smeknamn?   Ange, Angebange, Ange-lasange, ankibarn.. osv ;) HAHA!!

Hur sminkar du dig? typ olika, inte så mycket ;)
Hur många timmar sov du inatt? 8 timmar trorja nå sånt vaa!
Vilken film såg du senast?  Assåååå.. film och film men ponnyakuten i svtplay ;)   
Vilken internetsida besökte du senast? www.proffsryttarnaa.blogg.se

Vad sa du senast till vem? 
"ids inte komma nu" till wilma!!

Vem fick du senast sms från och vad stod det?  
Amanda, det stod "anmälan går ut 5"  
Vad gjorde du i förrgår? Var med Wolma och skrittade till järnvägen och tbx :)
Vad har du gjort idag?  Skola och nu är jag med wilma :)
Vad ska du göra idag?  Jag ska laga mat med wilma haha och vi ska typ gå ut å fota snart å träna en liten ponny som heter Birk ikväll, sen ska vi pyssla om våra ponnysar som förtjänar en vilodag idag!
Hur många msn-kontaktetr har du? kul att jag inte tillbringar mitt liv på MSN..

Vilket land besökte du senast?
Sverige haha, men utom det såå.. Grekland typ i 3:an haha.. är ingen sån som gillar å flyga direkt.. hihi!!
Hur många snälla känner du? säkert mer än 1 miljon..
Vad såg du senast på tv? igårkväll "älskling du har blivit en tjockis" HAHHAHAHAHAA!!
Vad är det för märke på din dvd-spelare? har inte en egen men där nere: samsung :)
Senaste köp? En tröja från gina, iaf det ända jag kan komma på nu..

Vilken musik har du lyssnat på idag? vamos a la playa.. la bamba osv hhaha på spanska när våran lärare får bestämma osv..
Är du vegitarian? noway!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? näjj, skrivit ;)
När sjöng du senast? typ nu.. haha
Håller du det städat? Expert på det.. osv!

Vad gör dig lycklig? Mina vänner, Brama & hästar i allmänhet :D
Hur lång är du? 148, maxad D ponny är jag ;)
Vet du någon som fyller år samma dag som dig? Sebbe
Vad har du haft för djur under din livstid? Kanin, Hund, Katt, Ponny, Häst!


LÅÅÅNGT test men whatever jag gillar ju sånt ;)

//ANGELICA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0