Brama taking over :O (Brama gästbloggar, woppaa)

Chacha bloggen! Brama här nu vill jag bara säga att jag står i min hage och chilllar, forever alone.. nä men är med Adam och Birre ♥ Idag ska jag få vila, men ange MÅSTE pyssla med mej, ändå, för jag vill det :D igår red vi och ange var helttokig xD wilma med för den delen, men vi hade galet roligt, först red wilma med adis i full gallop och jag med ange och dom galloperade snabbare än vinden ska ni veta :D och  wilma sjöng,, "HÄÄR KOMMER PIPPI LÅNGSTRUMP- låten nivet? :D"
hihi och jag och ange sjöng " fån't ja en körv så höppar vi i älva" haha..

nu ska jag gallopera och leka jaga med birk, vi hörs :D 
 

jag är en bästponny♥

//Brama !♥











OBSERVERA!! detta inlägg är skrivet den 3 april så det blir lite konstigt men so what :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0