Bildbom nummer 1

 jag oh Adam när vi van Kmet!

 Ärevarvet! haha


 hihi dressyr pogramet!



 Mn cupen!



  Ojj vilket Proffs Hahaha Nja inte diräkt ett Proffs! hahaha

 Oj där var jag inte Gamal han gick ändå gaska fint! ;)

   där red jag i ridgrupp! :D

 på en skol avslutning! så där liten vara jag när jag red på dom där bilderna åvan för!


 ja där flög jag av det var på Mn cupen jag han inte äns börja hoppa han blev så glad så när vi kom in så trippade han in och sen gorde han någont och då flög jag av jag tycker ändå att jag var lite dålig för han gorde ju nästan inget, men jag säger bara en sak han är väldigt pigg när det gäller hoppning! ;)

  Efter Mn cupen, nu räker det väl med bilder på den här bildbomen! // Wilmaa, nästa kommer lite blandade bilder! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0