Bada!

Heeej Wilma här, jaha nu har ni ju fåt veta lite från Ange men vi ska fara och bada och nu är pappa ut och gör plank så att vi kan hoppa hippi hurra!! ska snart gå och äta frukost, men ja igår bylånade vi ju ponnysar och för mig gick det väll så där men för ange gick det brra! haha men nu ska jag gå och äta frukost och sen gå ut och se hur frt går för pappa och sen till ponnysarna vi rider diräkt vi kommer hem från badet iallafal då kanse det blir nåra bilder och sen måste ni få se hur manen stog och pusssade mig så nå bilder på fölen kommer säkert också men tror det blir på tisdag men jaja, nu ska jag gå //Puss så länge! bloggar senare! /Wilmaa


    Brama eller Adam? gissa och skriv det på en kommenter! :D xd

Kommentarer
Postat av: Emilia

Adam känner igen pannbandet ;)

2012-04-09 @ 09:32:08
Postat av: Hanna

Adam :)

2012-04-11 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0