Angelica Johansson!

tjabba! igår skulle jag testa adam på ett 50-hinder, men det blev ett bocksprång efter och fort gick det, iaf så kunde jagg inte sitta kvar.. landade på huvvet, och sen "tumlade" jag runt och landa de på rumpan nu har jag bara lite ont i nacken/halsen asså utsidan har typ träningsvärk sen känner jag lite i huvvet!
och som rubriken säger så är det angelica som skriver nu! :) men jag är (tyvär) inte van vid att hästar bockar med mej..
eftersom att Brama aldrig gör något, ajja det hade kunnat gå sämre.. men Adam tappade tränset haaha!
nååw söötponny va han iaf♥
här kommer en film när jag hoppar Adam på LRK i min hoppgrupp!
Då gick det jättebra och han var jättefin♥


Wilmas lilla söta Adam :D♥

//Angelica :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0