Angelica häär!

Tja är hemma från skolan idag (och va det igår med) och igår kväll så mådde inte min mage så braa...
så jag sp*ydde lite osv A ni fattar! så nu har jag vilat en stund, sovit ca 45 minuter, och nu suttit vid datorn i ungefär 45 minuter! Pappa har vart vmed lunch åt mej! Huvudvärken börjar komma tillbaka nu -,- åååhhh buuuu.....
Ingen ponny idag heller dårå, om jag har tur får jag följa med pappa dit ikväll!
men nu ska jag göra  nåtidinställda så vi hörs! ♥
Nu se TV och så! men ni får kika in lite senare!♥ 


Promenad med Bramis i söndags♥

Imorn ska jag och hon ut på prommis igen (om jag är frisk) och då ska vi gå längre! 
Kanske gå hem?? vi får se eller om jag rider, men jag behöver ju också röra på mej?? ;) 
haha! men något som jag fått fått höra utav nåra är att mitt Mumintroll börjar bli lite rund om magen.. 
hmmm.. INTE okej asså! men tänker ABSOLUT inte dra ner på maten/höet eller nåt!
Bara mera motion för sötisen så blir hon nog tipptopp ska ni se!♥ 

Nu vart dethär inlägget längre än jag tänkt mej hmm.. (????) 
hihi hejdå! 

//Angelica ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0