Adam Gäst (Bloggar här)

Tjenare Adam här! jaha fick en vilodag idag det var ju skönt gick ganska hårt igår, åå det var jätte jobbit ja wilma har iallafl bärt vatten åt mig brama och birk, det var gott och få vatten ihagen, Wilma har iallafal pysslat med mig hon borsta mig och lindade min ben, jag har ståt och chillat idag i hage med Brama och briken,

hoppas hon rider mig img och då kanseke Brama och Ange rider med oss jag har hört att wilma kallar Angelica för ange och då  gör jag också det sen vet ni vad jag mer hört ja om jag inte har hört fel så ska som och bada på måndag! jaja nu sk ajg gå och äta lite hö och lite moröter Wilma har jort / Adam♥♥


  visst är jag snygg? :D ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0